mandag 6. februar 2012

Ny header og testing av up-and-go bleier

Da har jeg fått en kjempefin header, som min gode venninne Tonje har laget til meg. Jeg er ikke så enormt teknisk av meg, så da er det godt å få litt hjelp. Jeg ble hvertfall super fornøyd.

Idag har jeg og lille Noah vært en tur i byen og på helsestasjonen for å veie han. Lillegutten er ikke så liten lengre og veier over 9 kg! Huhei hvor det går..  Fra å ligge stille å kikke rundt seg har han nå blitt en villbass av en ål. På grunn av at han er ganske tung og vill så får ho mor får virkelig prøvd seg når han skal stelles. Han vrir seg og ingenting annet enn å ligge på siden duger. Her skal det rulles!! På grunn av dette så har det vært en kamp å få på han bleiene. Derfor har vi idag testet up-and-go bleier, og for en suksess! Greit for ho mor som ikke trenger å svette seg i hjel, og greit for ålen vår som kan åle seg rundt så mye han vil:)

Nå sitter jeg å holder på å gjøre ferdig en bilderamme til Noah Amadeus. Den skal dere få se seinere.

-Camilla-

1 kommentar: