mandag 6. februar 2012

Dette er meg!

Jeg er da Camilla Andersen. Dette skal bli min lille hobby hvor jeg deler mine tanker og min hverdag med dere. Jeg bor i en liten by som heter Mandal, men opprinnelig så kommer jeg fra Farsund. Sommeren 2011 giftet jeg meg med min kjære Steffen, og allerede 24.September kom lille Noah Amadeus til verden (kort rugetid på han ja, hehe) ;) Her i Mandal eier vi et koselig hus og vi holder stadig på med prosjekter. Jeg er veeeldig glad i interiør, til Steffen sin store fortvilelse. Nå er jeg ute i mammapermisjon, så hverdagen min går til lille Noah og det å holde hus og heim. Når jeg ikke er i permisjon, så jobber jeg som sykepleier.


Bilde fra bryllupet vårt i sommer

1 kommentar:

  1. Så gøy. Gleder meg masse til å lese bloggen din framover :)

    SvarSlett