mandag 20. februar 2012

Sykehusbesøk....

Idag har vi atter en gang vært å kontroll med lillemann på sykehuset i Arendal. Jeg er så sliten og lei av de turene.. Da vi kjørte innover var vi så spente og håpte at blodprøvene var fine! Timen hos overlegen vår gikk bra. Han var så fornøyd med Noah Amadeus og syntes at han så frisk og fin ut. Vi avtalte litt hva vi skal gjøre videre osv. Jeg tror det blir bra! Etter timen bar det nedover til laben. Flink som Noah er gav han ikke fra seg ett pip da dama stakk han. Han satt derimot og fikk tidenes latterkrampe av den hysterisk morsomme pappaen sin. Er det mulig, hehe. Uansett, legen ringte meg på hjemveien. Hb'en er nå 10,5 og jernlageret er bra. Så det er jo bra, men jeg hadde nok håpet at den var over 11. Jeg må vel heller fokusere på at den stiger sakte men sikkert! For å feire fikk derfor Noah Amadeus lov til å få litt mer grøt enn vanlig til kvelds (håper magen hans ikke ble sur for det);) Håper dere alle får en flott kveld videre!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar