mandag 27. februar 2012

Nå har jeg laget denne rammen til å henge øredobbene på. Jeg fant en gammel bilderamme som jeg sprayet hvit. Deretter perlet jeg bare 2 snorer som jeg festet bak på rammen.. Tata, så var den klar til bruk. Jeg synes den var så søt! Ideen har jeg fått fra Silje, sjekk bloggen hennes (siljeshobbyrom.blogspot.com), hun er så flink!





Ellers så elsker jeg Norgesglass! På kjøkkenet står de fylt med ris og pasta. I stua har jeg pynta en opp til vase osv. Man kan gjøre så mye fint med dem! Jeg elsker levende lys og har ei skuff der jeg har studd inn alle slags lys. I helga fant jeg ut at jeg skulle sortere dem litt og så fant jeg frem Norgesglassene, hehe.. Her er resultatet, synes det ble søtt.






3 kommentarer:

  1. Så nydelig :) Du er kjempeflink

    SvarSlett
  2. Kjempefint. Norgesglassene er jo kjempe fine til alt mulig. Har noen selv også. Rammen ble jo skikkelig fin da, den iden skal jeg ha i bakhodet til en annengang. ;)Jeg har akkurat begynt å blogge på nytt, ta gjærne en titt innom http://mariashjerte.blogspot.com/ :)

    Maria

    SvarSlett
  3. Så koselig Maria :) har begynt å lese bloggen din etter du la ut adressen på forumet :)

    SvarSlett