tirsdag 7. februar 2012

Første tann!

I en lang periode har Noah styrt veldig. De siste ukene har det derimot nådd nye høyder. Vanligvis er han verdens enkleste å legge for natta og sover natta gjennom. Nå styrer han mye og sovner ikke før et par timer etter han har lagt seg. Gjennom natta kaver han veldig (!) og klokken 5 har han fått nok, da vil han opp. På dagtid sover han maks 1 time og er generelt urolig. Jeg har trodd det kunne være tenner, men har vært litt usikker da Noah har litt andre ting også å stri med for tiden. Uansett.... Idag når jeg kikket i munnen til min lillevenn, da så jeg den. Den søtest lille tanna som akkurat har borret seg gjennom den nedre gommen hans (på høyre side). Det er ikke rart han har vært som han har vært! Jeg er så stolt av den lille tassen vår (som plutselig ikke er så liten lengre)!


Noah Amadeus hos fotografen (Lisbeth Finsådal), da han var 2 mnd.

2 kommentarer:

  1. Er ikke så godt å få tenner nei, merker det på Trym også, vi får bare holde ut :)

    SvarSlett
  2. Tonje: ja, vi får nok det. Mange som skal ut;)

    SvarSlett