torsdag 16. februar 2012

Dårlig blogger!

Jeg har vært skikkelig dårlig til å gi lyd fra meg her inne i det siste. Skal prøve å bli bedre! Dagene flyr unna som bare det!! Noah er ganske krevende for tiden da tann nr 3 er i anmars! Her går det unna! Ellers har han blitt en mester i å rulle. Jeg tuller ikke når jeg sier at han ruller konstant!! <3 Ellers har jeg for en stund siden begynt å gi han grøt igjen. Han har også begynt å få avokado, noe han elsker! I tillegg til dette har han nå begynt på noe annet for magen (movicol junior). Han sliter endel med magen (det at han står på jern fast gjør ikke saken enklere), men vi håper det får orden på magen hans :) Nå skal jeg ta kvelden. Vi snakkes i morgen dere <3.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar